השר פרוש: "כן להידברות, לא לעצירת החקיקה"

אסתי פלד No Comments on השר פרוש: "כן להידברות, לא לעצירת החקיקה"

שר ירושלים ומורשת מאיר פרוש לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו תומכים במהלכים שמתבצעים, זה לא נושא דתי, לכן אנחנו לא מובילים אותו, מי שמבין בזה מוביל את זה, היום רבים מבינים את הצורך ברפורמה" | האזינו

צילום: פלאש 90
10:04
30.04.24
בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on אלוף במיל' זיו: "המזח הוא הישג אסטרטגי לחמאס"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לענייני ירושלים ומסורת מאיר פרוש התייחס בריאיון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" למצב הביטחוני, לרפורמה במערכת המשפט, ולהכנות להילולת הרשב"י במירון עליהם הוא מופקד.

"אנחנו בתקופה מאוד לא פשוטה, זה נושא מאוד מורכב, מחבלים חיות בגילאים צעירים מבצעים פיגועים, אני לא מוריד מהאחריות, אבל זה מורכב מאוד המצב" אמר.

בעניין הרפורמה המשפטית אמר: "בעבר רק החרדים חששו ממערכת המשפט, כיום יש 2 מיליון איש שבחרו והודיעו שהמציאות במערכת המשפט חייבת להשתנות, אנחנו מקווים שהיא תשתנה".

"אנחנו תומכים במהלכים שמתבצעים, זה לא נושא דתי, לכן אנחנו לא מובילים אותו, מי שמבין בזה מוביל את זה, היום רבים מבינים את הצורך ברפורמה".

לגבי הידברות עם השמאל על הרפורמה אמר: "אנחנו לא מתעסקים עם אנשים שלא יודעים על מה מדובר, הם יודעים בדיוק מה התכנית, אני חושב שאפשר להידבר עם הצד השני, אבל לא לעכב את תהליך החקיקה".

על חוק הגיוס אמר: "יש קווים כללים כרגע, אין חוק מוכן, אנחנו מקווים שזה יבוא לחקיקה עד העברת התקציב כמו שסוכם".

בעניין ההכנות להילולת הרשב"י במירון אמר: "כולם יודעים שהשמחה הייתה מאוד חסרה במירום בל"ג בעומר האחרון, במסקנות הביניים של הוועדה נקבע שצריך לווסת את הקהל למקומות נרחבים יותר. אין עוד מה לפרק במירון, נעשתה עבודה רצינית בשנה שעברה, צריך להקים אתרים לציבור שעולה למירון".

האזינו לריאיון:



0 תגובות